Počet záznamov: 1
Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling
Názov Customer Value Creating and Customer Profitability Modeling Preklad názvu Tvorba zákazníckej hodnoty a modelovanie zákazníckej ziskovosti Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 382-393 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá tvorba zisku * investície nevýrobné * marketing * ukazovatele nefinančné * ukazovatele rentability Anotácia Analýza individuálnych zákazníckych dát. Model na riadenie marketingových aktivít pre individuálneho zákazníka. Nefinančná stránka zákazníckej hodnoty. Parametrická štruktúra modelov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01723-039, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 835.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1