Počet záznamov: 1
Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti
Názov Značka jako možný faktor konkurenceschopnosti Súbežný názov Brand as a possible factor of the competitiveness Autorské údaje Ladislav Mareš Autor Mareš Ladislav Zdrojový dokument Nové trendy 2014 : sborník příspěvků : 9. ročník mezinárodní vědecké konference : [13. - 14. 11. 2014, Znojmo, Česko]. S. 139-147 CD-ROM. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2015 / Aff Jozef ; Nagyová Ľudmila ; Březinová Hana ; Ochrana František ; Nové trendy 2014 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-87314-67-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá značky * hodnota * konkurencieschopnosť * regióny horské * turistika * Česko Anotácia Značka a jej spojenie so široko používaným pojmom konkurencieschopnosť. Príspevok zisťuje hodnotu a vnímanie značky turistického regiónu Český raj. Výsledky aplikácie metódy BrandAsset Valuator na zistenie hodnoty značky turistického regiónu z pohľadu spotrebiteľa, vďaka ktorej je možné turistické regióny vzájomne porovnávať a rozvádzať úvahy o možnom využití značky a jej hodnoty ako faktora merania konkurencieschopnosti. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 539.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1