Počet záznamov: 1
Vplyv médií na Nation branding krajiny
Názov Vplyv médií na Nation branding krajiny : bakalárska práca Autorské údaje Dominika Tomášová, školiteľ: Jana Drutarovská Autor Tomášová Dominika Ďalší autori Drutarovská Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Korporácia Fakulta medzinárodných vzťahov EU . Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie Vydavateľské údaje Bratislava, 2015. - 38 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 886185
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 856.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1