Počet záznamov: 1
Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku
Názov Key account management ako inovatívna forma prístupu k zákazníkovi na Slovensku Preklad názvu Key accout management as a innovation form of entry to customers in Slovakia Autorské údaje Eva Poliačiková Autor Poliačiková Eva Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. Roč. 4, č. 1 (2015), s. 135-145. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2015. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * skupiny cieľové * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing Anotácia Zmeny, prínosy a riziká zavádzania koncepcie manažmentu kľúčových zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2015: 1-2
článok
Počet záznamov: 1