Počet záznamov: 1  

Spokojnosť pacienta v kontexte marketingovo-manažerského prístupu

  1. Názov Spokojnosť pacienta v kontexte marketingovo-manažerského prístupu
    Preklad názvuPatient satisfaction in the context of marketing - Management Approach
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Mária Grullingová, Diana Horvátová, Cyril Závadský, Silvia Megyesiová
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Grüllingová Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Horvátová Diana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Závadský Cyril EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF
    Zdrojový dokument Forum statisticum Slovacum : vedecký recenzovaný časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti. Roč. 11, č. 4 (2015), s. 74-79. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2015. ISSN 1336-7420
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo
    Heslá zariadenia zdravotnícke * služby zdravotnícke * marketing manažment
    AnotáciaOpodstatnenosť sledovania a vyhodnocovania spokojnosti pacienta. Prezentácia čiastkových výsledkov merania pacientskej spokojnosti vo vybranom zariadení. Argumenty pre zlepšenie manažérskej činnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01070-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2015: 4-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.