Počet záznamov: 1
Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva
Názov Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva Preklad názvu The Use of identical or similar signs in advertising in terms of competition law Autorské údaje Renáta Bačárová Autor Bačárová Renáta Zdrojový dokument Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Č. výber (2015), s. 35-43. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2015. ISSN 1339-8040 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Heslá vlastníctvo duševné * ochrana práv priemyselných * vzory chránené * známky ochranné * právo značkové * ochrana informácií * reklama Anotácia Právna úprava a používanie zhodných alebo podobných označení tovarov alebo služieb v reklame má za cieľ zásadným spôsobom ovplyniť správanie sa adresáta reklamy. Prípady dovoleného a nedovolenéího používania označení, predovšetkým ochranných známok. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2015: výber
článok
Počet záznamov: 1