Počet záznamov: 1  

Význam merchandisingu a privátnych značiek v manažmente kategórií

  1. Názov Význam merchandisingu a privátnych značiek v manažmente kategórií
    Súbežný názovThe Importance of merchandising and private labels for category management
    Autorské údajeLukáš Hanzlíček
    Autor Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument VIII. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 5. listopadu 2015. S. 221-229 CD-ROM. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2015 / Skokan Karel ; Pellešová Pavlína ; Šeligová Markéta ; Adámek Pavel ; Blechová Beáta ; Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků. ISBN 978-80-7510-177-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    PoznámkyVEGA 1/0134/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * značky * maloobchod * produkty * manažment * zákazníci * spotrebitelia
    AnotáciaECR (Efficient consumer response) ako východisko pre manažment kategórií. Manažment kategórií a jeho proces. Štyri piliere manažmentu kategórií podľa O´Briena. Význam merchandisingu v manažmente kategórií. Význam privátnych značiek v manažmente kategórií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ČLÁNKY
    Archív EPCE15 01378-006, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF167.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.