Počet záznamov: 1
Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia
Názov Príspevok marketingu k vytváraniu spotrebiteľského povedomia Súbežný názov Marketing contribution to creating consumer awareness Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Gramotnosť spotrebiteľov a spotrebiteľská politika : zborník vedeckých statí. S. 16-27 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4164-0 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * obchod * výrobky * cyklus výrobku životný * ekológia * recyklácia odpadu * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Možnosti marketingu pri inovácii výrobkov. Enviromentálne orientované stratégie. Tvorba enviromentálne orientovaných výrobkov. Nový pohľad na životný cyklus výrobkov. Systémové ponímanie vzniku výrobku. Ekonomický rast ako príčina konzumného správania. Plánované zastarávanie výrobkov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01487-003, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 611.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1