Počet záznamov: 1  

Specifics of Sport Marketing

  1. Názov Specifics of Sport Marketing
    Preklad názvuŠpecifiká športového marketingu
    Autorské údajeJakub Krako
    Autor Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument EDAMBA 2015 : conference proceedings : international scientific conference for doctoral students and post-doctoral scholars : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines : University of Economics in Bratislava, Slovak Republic, 21 - 23 october 2015. S. 503-509 CD-ROM. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2015 / Wallner Jozef ; Adašková Daša ; Alexy Martin ; EDAMBA 2015 : the era of science diplomacy: implications for economics, business, management and related disciplines International scientific conference. ISBN 978-80-225-4200-5
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá šport * marketing * manažment
    AnotáciaVýznam športu v ekonomike štátu. Problémy a špecifiká športového marketingu na príklade najúspešnejších klubov na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE15 01948-059, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti648.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.