Počet záznamov: 1
Audit marketingových systémov
Názov Audit marketingových systémov Súbežný názov Audit of the marketing systems Autorské údaje Natália Jergová Autor Jergová Natália EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketing a obchod v teórii a praxi : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015 : [9. - 15. 11. 2015, Košice, Slovensko]. S. 17 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2015 / Gajdoš Jozef ; Ručinský Rastislav ; Marketing a obchod v teórii a praxi Vedecký workshop v rámci Týždňa vedy a techniky na Slovensku 2015. ISBN 978-80-225-4186-2 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá podnikanie obchodné * stratégia obchodná * manažment produktový * stratégia marketingová * metódy riadenia * obchod * audit Kategória EPC Abstrakty príspevkov z domácich konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01103-024, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1