Počet záznamov: 1
Digitálny marketing destinácií cestovného ruchu na Slovensku
Názov Digitálny marketing destinácií cestovného ruchu na Slovensku Súbežný názov Digital marketing of tourism destinations in Slovakia Autorské údaje Barbora Predanocyová, Roman Zima Autor Predanocyová Barbora Spoluautori Zima Roman Zdrojový dokument Príčiny a riešenia cestovného [ne]ruchu : zborník z medzinárodnej konferencie študentov, doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Nitra 29. 9. 2015. S. 209-221. - Nitra : Filozofická fakulta Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, 2016 / Dubská Michala ; Záhumenská Lucia ; Zima Roman ; Nagyová Ľudmila ; Michalík Boris ; Príčiny a riešenia cestovného [ne]ruchu Medzinárodná konferencia študentov, doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov. ISBN 978-80-558-0984-7 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá ruch cestovný * marketing elektronický * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * internet * stránky webové * Slovensko Anotácia Elektronický/digitálny marketing a výhody jeho využívania. Formy marketingovej komunikácie v digitálnom prostredí. Mobilný marketing, responzívny web, mobilné aplikácie. Kritériá na posudzovanie kvality internetových stránok destinácií. Hodnotenie webových stránok piatich vybraných destinácií cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1