Počet záznamov: 1
Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu
Názov Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu Preklad názvu The Results of research on the use of public relations and instruments in companies operating on Slovak market Autorské údaje Júlia Lipianska, Barbora Paholková Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Paholková Barbora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 33 (2016), s. 75-87. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzťahy s verejnosťou * podnik * marketing mix * komunikácia marketingová * stratégia marketingová Anotácia Identifikácia využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00639-007, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 33-36
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 648.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1