Počet záznamov: 1
Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch
Názov Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch Autorské údaje Patrik Garaj Autor Garaj Patrik Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá médiá * tlač * služby elektronické * internet * siete sociálne * zákazníci * novinárstvo * knihy Anotácia Ak chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 31-40 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1