Počet záznamov: 1
Brands with a conscience
Názov Brands with a conscience : how to build a successful and responsible brand Autorské údaje edited by Sandra Horlings, Nicholas Ind Ďalší autori Horlings Sandra (Vedecký redaktor) Ind Nicholas (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje London : Kogan Page , 2016. - 224 s. ISBN 978-0-7494-7544-4 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky * podnikanie * modely podnikateľské * stratégia podnikateľská * politika podnikania * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 891535
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 891535 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1