Počet záznamov: 1
Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny?
Názov Ako správne cieliť svojho zákazníka? Cieľová skupina, segmenty alebo persóny? Autorské údaje Mária Boťanská Autor Boťanská Mária Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 8, č. 9 (2016), s. 64-66. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2016. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia * skupiny cieľové * komunikácia marketingová Anotácia Cieľová skupina je základnou otázkou nielen pri tvorbe produktu a služby, ale akejkoľvek komunikácie či reklamy. Segmentácia zákazníkov je základom pre obchodnú marketingovú stratégiu. Nástroje merania pohybu zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1-12
článok
Počet záznamov: 1