Počet záznamov: 1
Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu
Názov Zákazníci ako indikátor úspešnosti startupu Súbežný názov Customers as an indicator of the success of the startups Autorské údaje Ráchel Matušková Autor Matušková Ráchel EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Tóth Miroslav ; Markovič Peter ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4280-7 Poznámky I-15-101-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá start-up * podnikanie * podnikatelia * zákazníci * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér * reštaurácie * hotely Anotácia Úspešné a zanikajúce start-upy. Cieľoví zákazníci a trhový potenciál ako faktor úspechu v skúmaných start-upoch: Aerobtec, Amena, LIFARS, Villo.in, Bookio, Hotelio, Creedoo, Dreamosh, Videoobhliadky. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00960-076, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 618.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1