Počet záznamov: 1
Meranie kvality služieb a spokojnosti pacientov v zdravotníckych zariadeniach
Názov Meranie kvality služieb a spokojnosti pacientov v zdravotníckych zariadeniach . 2.2 Preklad názvu Measuring Service Quality and Patient Satisfaction in Healthcare Facilities Autorské údaje Vanda Lieskovská, Silvia Megyesiová, Marie Hesková Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Megyesiová Silvia EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Hesková Marie Zdrojový dokument Bezpečnostní a krizový management v praxi. S. 47-57. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2016 / Hon Zdeněk ; Kavan Štěpán. ISBN 978-80-7556-010-0 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 614 - Verejné zdravotníctvo Heslá starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo verejné * zariadenia zdravotnícke * kvalita služieb * spokojnosť zákazníkov * prieskum * Slovensko Anotácia Kvalita zdravotnej starostlivosti ako jedna z kľúčových dimenzií úrovne zdravia. Rebríček EHCI, ktorý porovnáva rôzne nastavenia zdravotnej politiky v európskych krajinách. Krajiny s najvýraznejším pozitívnym posunom v hodnotení EHCI. Krajiny s najvýraznejším negatívnym posunom v hodnotení EHCI. Primárny výskum pacientskej spokojnosti vo vybranom súkromnom zdravotníckom zariadení v SR. Porovnanie výsledkov siedmych ambulancií. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01162-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1