Počet záznamov: 1
Nové princípy propagácie v marketingu kultúry
Názov Nové princípy propagácie v marketingu kultúry Autorské údaje Peter Dorčák ... [et al.], recenzenti: Radovan Bačík, Jaroslava Gburová Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Wierzbinski Bogdan Pollák František Svetozarovová Nella Mudrík Martin Nastišin Ľudovít Ďalší autori Bačík Radovan (Recenzent) Gburová Jaroslava (Recenzent) Korporácia Slovenská marketingová asociácia, o.z. Vydavateľské údaje Prešov : Bookman , 2013. - 184 s. [6,53 AH] Vydanie 1. vyd. ISBN 978-80-89568-74-1 Poznámky PL-SK/PO/IPP/III/088 Ďalšie variantné názvy Nové princípy propagácie v marketingu kultúry : učebné texty Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kultúra * propagácia * plánovanie * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * predaj * vzťahy s verejnosťou * marketing priamy * identita podniková * segmentácia trhu * neuromarketing * umiestňovanie produktov * marketing elektronický * internet * médiá sociálne Kategória EPC Vysokoškolské učebnice vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 02232-001, kópia titul. strany
kniha
Počet záznamov: 1