Počet záznamov: 1  

Budovanie cieľového miesta a značky francúzskeho regiónu Sundgau

  1. Názov Budovanie cieľového miesta a značky francúzskeho regiónu Sundgau
    Súbežný názovBuilding a destination and brand in the French region Sundgau
    Autorské údajeZuzana Lencsésová
    Autor Lencsésová Zuzana
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 46, č. 1 (2013), s. 58-61. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2013. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * regióny * agentúry * značky * budovanie značky * príroda * gastronómia * šport * propagácia * Francúzsko
    AnotáciaEtapy budovania produktu regiónu Sundgau. Štruktúra a kapacita ubytovacích zariadení v regióne. Strategické ciele rozvoja cestovného ruchu. Potenciál regiónu - možnosti trávenia voľného času. Úloha Agentúry pre rozvoj cestovného ruchu. Proces združovania obcí v regióne. Posolstvo značky - Sundgau, čarovná príroda (Sundgau, de nature merveilleuse).
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2013: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.