Počet záznamov: 1
Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti
Názov Vybrané problémy merania marketingovej výkonnosti Súbežný názov Selected problems of measuring marketing performance Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Paradigmy informačného manažmentu : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. [1-11] CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Romanová Anita ; Hamranová Anna ; Bodiš Miloš ; Bolek Vladimír ; Majtán Miroslav ; Baričičová Ľubica. ISBN 978-80-225-4347-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Poznámky VEGA 1/0546/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * meranie výkonnosti * procesy podnikové * metódy organizácie * ukazovatele hodnotové * riadenie výkonov * projekty Anotácia Vybrané problémy merania výkonnosti marketingu podniku. Potreba merania výkonnosti marketingu vo väzbe na výkonnosť podniku, naznačuje viaceré prístupy v oblasti hodnotenia výkonnosti marketingu. Najčastejšie používané ukazovatele a meradlá v podnikovej praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (5) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01577-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1