Počet záznamov: 1
Marketing vzťahov v miestnej samospráve
Názov Marketing vzťahov v miestnej samospráve Autorské údaje Katarína Vitálišová Autor Vitálišová Katarína Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM. Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici , 2015. - 227 s. Edícia Studia oeconomica , 50 ISBN 978-80-557-0924-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina, angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 351/354 - Verejná správa. Štátna správa Heslá samospráva miestna * marketing * subjekt * spolupráca podnikov * správa verejná * vzťahy ekonomické * marketing mix * nástroje marketingové * analýzy * prognózy * modely * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 895684, 895685
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 895684 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 895685 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1