Počet záznamov: 1
Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy
Názov Produkt vzdelávacej inštitúcie a jeho vplyv na imidž vysokej školy Súbežný názov The Product of educational institution and its impact on the image of the university Autorské údaje Ľudmila Čábyová Autor Čábyová Ľudmila Zdrojový dokument Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. S. 10-17 online. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016 / Jurišová Vladimíra ; Klementis Martin ; Radošinská Jana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-839-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školy vysoké * imidž * produkty * vzdelávanie * programy študijné * absolventi Anotácia Autorka sa vo svojom príspevku venuje základným podobám produktu vzdelávacích inštitúcií. Sú to základné výstupy, ktoré ovplyvňujú jej imidž. Produktom školy je vzdelávanie, absolventi, ale i jej publikácie či konferencie. Autorka sa zamýšľa nad tým, ako tieto základné typy produktov môžu pozitívne, resp. negatívne pôsobiť na imidž školy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1