Počet záznamov: 1
Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities
Názov Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities Súbežný názov Vybrané aspekty hodnotenia účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít Autorské údaje Bohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Petra Szaryszová Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument Europa w okresie przemian. Pp. 73-84. - Lublin : Wydawnictwo Polihymnia, 2016 / Blahun Ivan ; Bitter Oleksander. ISBN 978-83-7847-414-2 Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
Poznámky VEGA 1/0708/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá marketing * banky * Slovensko * výkonnosť * výkonnosť podniku * efektívnosť * zákazníci * zisk Anotácia Marketing ako pragmatická veda, ktorá ponúka riešenia ako konkurovať inak než len cenou a kvalitou. Zhodnotenie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít v konkrétnom podniku (Tatra banka, rok 2014); návrh opatrení na zvýšenie celkovej výkonnosti. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00265-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 7.7 MB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1