Počet záznamov: 1  

Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities

  1. Názov Selected Aspects of the Evaluation of the Efficiency and Effectiveness of Marketing Activities
    Súbežný názovVybrané aspekty hodnotenia účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít
    Autorské údajeBohuslava Mihalčová, Michal Pružinský, Petra Szaryszová
    Autor Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Spoluautori Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Szaryszová Petra EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokumentEuropa w okresie przemian. Pp. 73-84. - Lublin : Wydawnictwo Polihymnia, 2016 / Blahun Ivan ; Bitter Oleksander. ISBN 978-83-7847-414-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0708/14 Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch
    PoznámkyVEGA 1/0708/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá marketing * banky * Slovensko * výkonnosť * výkonnosť podniku * efektívnosť * zákazníci * zisk
    AnotáciaMarketing ako pragmatická veda, ktorá ponúka riešenia ako konkurovať inak než len cenou a kvalitou. Zhodnotenie účinnosti a efektívnosti marketingových aktivít v konkrétnom podniku (Tatra banka, rok 2014); návrh opatrení na zvýšenie celkovej výkonnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 00265-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené7.7 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.