Počet záznamov: 1  

Na čom zarába slovenský hip hop

  1. Názov Na čom zarába slovenský hip hop
    Autorské údajeJozef Tvardzík
    Autor Tvardzík Jozef
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 29-30 (20. júla 2017), s. 22-25. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá priemysel umelecký * hudba * zárobky * propagácia * merchandising * Slovensko
    AnotáciaPred 20. rokmi si slovenský hip hop zakladal na nekomerčnosti a cielil na menšinové publikum. S nárastom komerčnej sily sa raperi preorientovali. Ako predať hudbu. Merchandising cez vlastné značky. Reklamná spolupráca raperov s firmami.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 21-30 + 6 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.