Počet záznamov: 1
Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie
Názov Ako vyhodnocovať účinnosť obsahovej stratégie Autorské údaje Marcela Danišová Autor Danišová Marcela Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 9, č. 6-7 (2017), s. 76-78. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2017. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * podpora predaja * obsah * stratégia marketingová * zákazníci Anotácia Hlavným účelom obsahovej stratégie je pritiahnuť potenciálnych zákazníkov. Cieľom je byť dobrý v podnikaní vďaka obsahu, ktorý musí vychádzať z podnikateľských cieľov. Aby contect marketing fungoval, musí byť obsah napr. blogu alebo videa konzistetný, relevantný, efektívny a zameraný na konkrétnu cieľovú skupinu. Na vyhodnocovaní výsledkov slúžia rôzne typy metrík ako počet registrácii do newslettera alebo vyplnenie konkrétnych formulárov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-12
článok
Počet záznamov: 1