Počet záznamov: 1  

The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores

  1. Názov The Sweezy model of price competition among private labels of chain stores
    Autorské údajeRoman Svoboda, Lenka Kopecká
    Autor Svoboda Roman
    Spoluautori Kopecká Lenka
    Zdrojový dokument Agricultural economics. Vol. 63, no. 7 (2017), s. 299-307. - Prague : Czech academy of agricultural sciences, 2017. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá reťazce obchodné * značky privátne * potraviny * ceny * konkurencia * ceny pevné * oligopoly * spotrebitelia * modely * Česko
    AnotáciaČlánok overuje a vysvetľuje vplyv Sweezyho modelu oligopolov a jeho dopad na požiadavky spotrebiteľov a štruktúru zásob potravín v obchodných reťazcoch. Komparatívna analýza štruktúry komodít obchodných reťazcov v ČR. Konkurencia medzi dvoma reťazcami Billa a Kaufland na trhu s privátnymi značkami produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 7-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF180.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.