Počet záznamov: 1  

Otevřená data - nástroj vhodný nejen pro marketing

  1. Názov Otevřená data - nástroj vhodný nejen pro marketing
    Autorské údajeLucie Staňková
    Autor Staňková Lucie
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 27, č. 3 (2017), s. 18-20. - Praha : Česká marketingová společnost, 2017. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá informácie * internet * reklama * zisk * marketing virálny * komunikácia * komunikácia marketingová * Česko
    AnotáciaDáta - nový kapitál globálnej ekonomiky. Otvorené dáta (informácie) - údaje zverejnené na internete - definícia a význam pre ďalší ekonomický vývoj. Digitálne reklama - zisk v ČR. Zisk z digitálnej reklamy vo vybraných krajinách sveta.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4 + 1príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.