Počet záznamov: 1
Aplikácia konkrétnych nástrojov online marketingu vo výrobných družstvách v SR
Názov Aplikácia konkrétnych nástrojov online marketingu vo výrobných družstvách v SR Preklad názvu Application of Specific Tools of Online Marketing in Producer Cooperatives in the Slovak Republic Autorské údaje Adam Bartoš Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 165-172 online. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2017. ISSN 1338-5127 Výstup z projektu VEGA 1/0709/15 Zhodnotenie efektívnosti financovania projektov na podporu rozvoja podnikania novozaložených i etablovaných aktívnych malých a stredných podnikov v SR
Poznámky VEGA 1/0709/15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá družstvá výrobné * nástroje marketingové * Slovensko * marketing elektronický * internet * stratégia marketingová Anotácia Analýza miery aplikácie konkrétnych marketingových nástrojov v členských výrobných družstvách Coop Produkt Slovensko. Internetový marketing vo výrobných družstvách. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00762-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 488.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1