Počet záznamov: 1
Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu
Názov Zmyslový marketing ako nástroj budovania značky na medzinárodnom trhu Preklad názvu Sensory marketing as a tool of brand building in the international market Autorské údaje Margaréta Nadányiová Autor Nadányiová Margaréta Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy : interdisciplinárny vedecký časopis. Roč. 15, č. 4 (2017), s. 371-389. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2017. ISSN 1336-1562 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing * emócie * reklama * spotrebitelia * značky Anotácia Zmyslový marketing predstavuje spôsob, akým môžu podniky ovplyvňovať zmysly spotrebiteľov a vyvolať tak u nich emócie, ktoré ovplyvňujú ich nákupné správanie a vnímanie produktu či značky. Prehľad literatúry venovanej problematike zmyslového marketingu z pohľadu viacerých zahraničných i domácich autorov. Využitie zmyslového marketingu v praxi. Prínosy zmyslového marketingu ako nástroja pre budovanie značky (nielen) na medzinárodnom trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 294.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1