Počet záznamov: 1
[International marketing- theory, practises and new trends]
Názov [International marketing- theory, practises and new trends] Autorské údaje Simona Škorvagová Autor Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 10, č. 38 (2017), s. 248-251. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 1337-7493 Recenz.dok. International marketing- theory, practises and new trends / Král, P., Machková, H., Lhotáková, M. Cook, G.. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing medzinárodný * recenzie * hospodárstvo svetové Anotácia Recenzia na publikáciu, ktorá prezentuje tradičné prístupy k chápaniu medzinárodného marketingu, pričom ich výstižne prepája s aktuálnym dianím vo svetovom hospodárstve. Kategória EPC Recenzie v časopisoch a zborníkoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00907-005, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2017: 37-38
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 3.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1