Počet záznamov: 1
Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku
Názov Monitorovanie spokojnosti zákazníkov ako kľúčový faktor úspešnosti podniku Preklad názvu Monitoring of Customer Satisfaction as a Key Factor of Business Success Autorské údaje Katarína Súkeníková Autor Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 9, č. 2 (2017), s. 69-76 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2017. ISSN 1337-9313 Poznámky VEGA 1/0336/18 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spokojnosť zákazníkov * podnikanie * rast podniku * kooperácia * prostredie podnikateľské Anotácia Spokojnosť zákazníkov. Meranie a monitorovanie spokojnosti zákazníkov. Dôležitosť monitorovania spokojnosti. Výsledky monitorovania zákazníckej spokojnosti pomáhajú predpovedať budúce výsledky podnikania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 01052-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 413.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1