Počet záznamov: 1  

Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku

  1. Názov Nové trendy marketingovej komunikácie – blog ako funkčný marketingový nástroj podniku
    Súbežný názovNew Marketing Communication Trends – A Blog as a Functional Marketing Tool for an Enterprise
    Autorské údajeDiana Nigutová, Martin Mucha
    Autor Nigutová Diana
    Spoluautori Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). S. 281-286 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and leading innovation International scientific conference. ISBN 978-617-589-144-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * mix komunikačný * podnik * nástroje marketingové * propagácia * siete sociálne * internet * technológie nové * technológie komunikačné
    AnotáciaTeoretické východiská marketingovej komunikácie podniku. Marketingová komunikácia, komunikačný mix. Nové trendy marketingovej komunikácie: CRM, buzzmarketing, virálny marketing, sociálne siete, blog.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE17 01061-042, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF528.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.