Počet záznamov: 1
Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market
Názov Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market Preklad názvu Súčasná a budúca pozícia programového nákupu digitálnych investícií na slovenskom trhu Autorské údaje Martin Kuchta, Andrej Miklošík Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing Identity 2017: Online Rules International Scientific Conference. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726 Poznámky 1-17-106-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * marketing elektronický * investície * inzercia * reklama * internet * médiá * nákup * softvér * spracovanie dát * Slovensko Anotácia Analýza pozície a podielu programového nákupu na "koláči" priemerných digitálnych investícií na slovenskom trhu. Trend investovania do digitálnych marketingových platforiem v posledných rokoch na slovenskom trhu; porovnanie voči trendu marketingových nákladov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00079-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 210.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1