Počet záznamov: 1
Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu
Názov Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu Preklad názvu Design Concept of Sustainable Marketing Strategy of Industrial Enterprise to Increasing it's Sustainable Competitiveness Through the Formation a Positive Image of Enterprise Autorské údaje Monika Šujaková, Jaromíra Vaňová, Peter Sakál Autor Šujaková Monika Spoluautori Vaňová Jaromíra Sakál Peter Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2016), s. 56-62. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2016. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * podnik priemyselný * konkurencieschopnosť * imidž Anotácia Využitie udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu založeného na súčasných trendoch marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2016: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 575.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1