Počet záznamov: 1
Ako budovať značku v 21. storočí - aplikácia na LIDL Slovensko
Názov Ako budovať značku v 21. storočí - aplikácia na LIDL Slovensko : diplomová práca Autorské údaje Emília Holovčáková, školiteľ: Jozef Orgonáš Autor Holovčáková Emília Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 83 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 901569
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1