Počet záznamov: 1  

Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers

  1. Názov Privacy Protection versus Advertising Revenues: The Case of Content Publishers
    Preklad názvuOchrana súkromia verzus výnosy z reklamy: prípad vydavateľov obsahu
    Autorské údajeAndrej Miklosik, Martin Kuchta, Stefan Zak
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Connectist: Istanbul University : Journal of Communication Sciences. No. 54 (2018), pp. 117-140 online. - Istanbul : Istanbul University. ISSN 1302-633X
    DOI 10.26650/CONNECTIST404711
    Poznámky1-17-106-00. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaTurecko
    Heslá marketing * marketing elektronický * reklama * internet * stránky webové * obsah * vydavateľstvá * výnosy * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZávislosť vydavateľov digitálneho obsahu (vydavateľských domov) od výnosov z online reklamy. Správanie spotrebiteľov obsahu, ochrana súkromia, blokovanie reklám. Zobrazovanie reklám vydavateľmi obsahu. Vytvorenie rámca na optimalizáciu poskytovania online reklamy na základe empirickej analýzy obsahu 105 webových stránok, nachádzajúcich sa v 7 krajinách. Tri optimalizačné prístupy: marketingový, technický a konverzačný.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00424-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti196 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.