Počet záznamov: 1
Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values
Názov Smartphone Adoption: Design of Factors Within the Framework of Theory of Consumption Values Preklad názvu Prijatie inteligentných telefónov: návrh faktorov v rámci teórie spotrebiteľských hodnôt Autorské údaje Katarína Petrovčíková, František Sudzina Autor Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Sudzina František Zdrojový dokument Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics : Proceedings of the 21st Eurasia Business and Economics Society Conference (EBES Conference), January 12-14, 2017, Budapest University of Technology. Pp. 53-62 online. - Cham : Springer, 2018 / Bilgin Mehmet Huseyin ; Danis Hakan ; Demir Ender ; Can Ugur ; Akron Sagi ; Aysan Ahmet Faruk ; Bilgin Mehmet Huseyin ; Consumer Behavior, Organizational Strategy and Financial Economics Eurasia Business and Economics Society Conference EBES. ISBN 978-3-319-76287-6. ISSN 2364-5067 DOI 10.1007/978-3-319-76288-3_4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá telefón * telefón mobilný * technológie inteligentné * teórie ekonomické * spotreba * hodnota trhová * hodnota tovaru * analýza kvalitatívna * analýza kvantitatívna Anotácia Teória spotreby hodnôt (TCV) sa používa v literatúre o prijímaní mobilných zariadení neúmerne častejšie ako v iných oblastiach. Avšak prakticky všetky štúdie TCV zamerané na smartfóny sú kvalitatívne. Cieľom predloženého výskumu je navrhnúť faktory, ktoré by sa neskôr mohli použiť pre kvantitatívne štúdie. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00472-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 185.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1