Počet záznamov: 1  

Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value

  1. Title Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value
    TranslationZelený marketing ako strategický prístup k vytváraniu hodnôt
    Author infoMartin Hudec, Katarína Súkeníková
    Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 78-85. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    NoteVEGA 1/0543/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * hodnota * hodnota pridaná ekonomická
    AnnotationAnalýza moderného chápania ekologického marketingu, jeho pridanú hodnotu a potenciál pomocou metód analýzy, syntézy, indukcie, dedukcie, porovnania.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00553-023, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF187.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

    TitleAuthor info
    Editors: Liběna Černohorská, Hana Kopáčková, Reviewers: Janka Beresecká, Tomáš Čech... [et al.]
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.