Počet záznamov: 1
Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value
- Title
Title Green Marketing as a Strategic Approach for Creating Value Translation Zelený marketing ako strategický prístup k vytváraniu hodnôt Author info Martin Hudec, Katarína Súkeníková Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Súkeníková Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 78-85. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing environmentálny * zodpovednosť spoločenská * rozvoj trvalo udržateľný * hodnota * hodnota pridaná ekonomická Annotation Analýza moderného chápania ekologického marketingu, jeho pridanú hodnotu a potenciál pomocou metód analýzy, syntézy, indukcie, dedukcie, porovnania. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00553-023, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 187.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Proceedings of the 13th International Scientific Conference „Public Administration 2020“ : Three Decades of Challenges, Reforms, and Uncertain ResultsAuthor infoEditors: Liběna Černohorská, Hana Kopáčková, Reviewers: Janka Beresecká, Tomáš Čech... [et al.]
Počet záznamov: 1