Počet záznamov: 1
Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku
Názov Blog ako funkčný nástroj marketingovej komunikácie podniku Preklad názvu Blog as a Functional Marketing Communication Tool Autorské údaje Martin Mucha Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 54-67 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * blogy * stratégia marketingová * propagácia * nástroje marketingové * marketing elektronický * marketing priamy Anotácia Tradičné nástroje marketingovej komunikácie. Pojem reklama a propagácia, public relations. Hlavné ciele public relations. Vymedzenie moderných trendov marketingovej komunikácie. Marketing na sociálnych sieťach. Video a SEO optimalizácia. Virálny marketing. Blog. Podnikový blog spoločnosti Visibility. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01092-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1