Počet záznamov: 1  

Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?

  1. Názov Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
    Preklad názvuVýber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti?
    Autorské údajeViera Bačová, Róbert Hanák
    Autor Bačová Viera
    Spoluautori Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Studia psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 62, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 2585-8815
    PoznámkyVEGA 2/0118/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá produkty bankové * financie * poisťovníctvo * preferencie
    Kategória EPCVedecké práce v domácich karentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00352-001, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF320.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok