Počet záznamov: 1
Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards
Názov Chapter 12. Engaging non-majors in an Introductory Political Science Course via Debates, Primary Sources and Cut-up Cards Preklad názvu Kapitola 12. Zapojenie neprofesionálov do úvodného kurzu politológie prostredníctvom diskusií, primárnych zdrojov a rozstrihovacích kariet Autorské údaje Martin Karas Autor Karas Martin EUBFMVKMP - Katedra medzinárodného práva FMV Zdrojový dokument Early Career Academics' Reflections on Learning to Teach in Central Europe : An Open Access Book. S. 124-131. - London : SEDA, 2018 / Pleschová Gabriela ; Simon Agnes. ISBN 978-1-902435-63-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá motivácia * vzdelávanie * školy * študenti Anotácia Zameranie na aktívne vzdelávanie ako prostriedok na dosiahnutie vyššej úrovne zapojenia študentov, zlepšenie udržania vedomostí a porozumenia. Zatiaľ čo problém zapojenia študentov je veľmi bežný na všetkých úrovniach vzdelávacieho systému, má osobitný význam pri výučbe úvodného kurzu politológie pre študentov vysokoškolského štúdia, ktorých hlavné zameranie nesúvisí s podobnými témami. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00669-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 195.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1