Počet záznamov: 1
Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market
Názov Marketing Strategy and Building Brand Value on the Hungarian Market Preklad názvu Marketingová stratégia a budovanie hodnoty značky na maďarskom trhu Autorské údaje Zoltán Zéman, Alexandru Bogdan Autor Zéman Zoltán Spoluautori Bogdan Alexandru Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 13, no. 2 (2019), pp. 1-9. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2019. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2019.2.1-9 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá stratégia marketingová * značky * marketing strategický * hodnota * Maďarsko Anotácia Návrh optimálnej marketingovej stratégie pre budovanie a riadenie hodnoty značky pre maďarský trh. Prieskum a návrh stratégie pre konkrétnu firmu, ktorá ponúka svoje produkty výhradne na západoeurópskych trhoch. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 595.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1