Počet záznamov: 1
Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi
Názov Interaktívny marketing ako moderný prístup k trhu a k zákazníkovi : dizertačná práca Autorské údaje Linda Vašková, školiteľ: Ferdinand Daňo Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2020. - 146 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing interaktívny * trh * stratégia marketingová * internet * technológie informačné * technológie komunikačné Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 911138
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 911138 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1