Počet záznamov: 1
The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories
Názov The Effect of Assymetrically Dominated Alternatives for Chosen Product Categories Súbežný názov Efekt asymetricky dominované alternativy u vybraných kategorií produktů Autorské údaje Radka Kubalová, Martin Klepek Autor Kubalová Radka Spoluautori Klepek Martin Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 19, č. 4 (2019), s. 30-41. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2019.023 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * marketing * produkty Anotácia Vplyv asymetricky prevládajúcich alternatív na vzorke českých spotrebiteľov zahŕňajúcich štyri rôzne kategórie výrobkov - obedové jedlá, dovolenkové destinácie, permanentky do posilňovne a práčky. Výskumna otázka zameraná na to, či môžu existovať nejaké významné rozdiely v sile účinku na výber českých spotrebiteľov. Teória rozhodovania spotrebiteľov o návnadových účinkoch v prípade konkrétnych výrobkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2019: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 455.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1