Počet záznamov: 1
Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value
Názov Key Importance of CRM as a Tool for Creating Value Preklad názvu Kľúčový význam CRM ako nástroja na vytváranie hodnôt Autorské údaje Andrea Čambalíková Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 112-119 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku (50%)
Poznámky VEGA 1/0375/20 (50%). - VEGA 1/0017/20 (50%) Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * zákazníci * systémy informačné marketingové * stratégia podniková * analýza komparatívna * Slovensko Anotácia Kľúčový význam CRM ako metódy vytvárania hodnoty založenej na budovaní dlhodobých a spokojných vzťahov so spoločnosťou a jej zákazníkmi. Charakteristika konceptu CRM (manažmentu vzťahov so zákazníkmi) viacerými autormi a zhrnutie týchto konceptov do jedného komplexného záveru. Zhodnotenie konceptu CRM z historického hľadiska, jeho vývoj a predpovede do budúcnosti. Návrh výskumu a objasnenie tvorby hodnoty CRM pre podnik. Využitie CRM systémov v podnikoch na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00548-023, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 264.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1