Počet záznamov: 1  

Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje

  1. Názov Reputačný manažment – vybrané metódy hodnotenia a meracie nástroje
    Súbežný názovReputation Management in Terms of Selected Assessment and Measurement Tools
    Autorské údajeMichal Konečný, Róbert Világi, František Pollák
    Autor Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 290-300 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reputácia podniku * imidž * meno obchodné * vzťahy s verejnosťou * prezentácia firemná * riadenie podnikové * manažment strategický * teória a prax * Česko
    AnotáciaPrehľad o aktuálnom stave poznatkov problematiky reputačného manažmentu. Teoretické východiská pre definovanie základných pojmov reputácia, renomované a dobré meno. Nástroje analýzy reputácie, identifikácia vhodných meracích nástrojov pre ďalší výskum v odbore a pre aplikáciu v obchodnej praxi. Praktické uplatnenie témy, stručné príklady správnej a dobrej praxe z pohľadu reputačného manažmentu na vzorke vybraných spoločností pôsobiacich na českom trhu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-041, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF284.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.