Počet záznamov: 1
Service Recovery: Strategies and Social Media Insights
Názov Service Recovery: Strategies and Social Media Insights Súbežný názov Obnova služieb: stratégie a prehľady sociálnych médií Autorské údaje Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer Autor Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Spoluautori Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 721-736 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb * médiá sociálne * služby Anotácia Prehľad stratégií obnovy služieb a úlohy sociálnych médií. Pre organizáciu je nevyhnutná vhodná stratégia obnovy služby. Význam sociálnych médií nadobúda v posledných rokoch čoraz väčší význam a zákazníci k vyjadreniu používajú rôzne kanály. Paradoxom obnovy služby je príležitosť mať po poruche služby ešte viac oddaného zákazníka ako predtým. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00741-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 264.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1