Počet záznamov: 1
Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi
Názov Vnímanie udržateľného marketingu slovenskými spotrebiteľmi Preklad názvu Perception of Sustainable Marketing by Slovak Consumers Autorské údaje Marek Kukura, Dominika Vernerová Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 36-45 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4771-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá výrobky ekologické * hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * prieskum spotrebiteľský * dotazníky Anotácia Analýza racionálneho správania slovenských spotrebiteľov v kontexte vnímania udržateľného marketingu viažuceho sa na ponuku ekoproduktov na slovenskom trhu. Analýza kvalitatívnych znakov, získavanie dát prostredníctvom dotazníka a analýza vzťahov a segmentačných premenných prostredníctvom analýzy závislosti kategoriálnych znakov. Analýza pomocou Chí-kvadrát testu ukazujúca významný vplyv bydliska ako faktora k nákupu a propagácie ekologických produktov. Zlepšenie dostupnosti produktov aj mimo slovenských miest, zefektívnenie marketingovej komunikácie a zvýšenie motivácie spotrebiteľov k nákupu ekoproduktov šetrných k životnému prostrediu a ich zdraviu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00709-005, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 297.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1