Počet záznamov: 1  

Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia

  1. Názov Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia
    Preklad názvuPublicita ako nástroj PR aktivít v rámci koncepcie spoločenskej zodpovednosti podnikov v potravinárskych podnikoch na Slovensku
    Autorské údajeIngrida Košičiarová, Zdenka Kádeková
    Autor Košičiarová Ingrida
    Spoluautori Kádeková Zdenka
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá publicistika * vzťahy s verejnosťou * podnik * potravinárstvo * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaPublicita ako nástroj public relations (PR) v rámci koncepcie CSR (spoločenská zodpovednosť podnikov) v praxi potravinárskych podnikov na Slovensku. Analýza jej využitia z hľadiska zahraničnej účasti, výrobného zamerania a veľkosti potravinárskych podnikov na Slovensku a benefitov plynúcich z využívania publicity ako súčasti PR v rámci konceptu CSR. Výskum realizovaný dotazníkovou formou v 125 potravinárskych podnikoch pôsobiacich na území Slovenskej republiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2020: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF302.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.