Počet záznamov: 1
Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia
Názov Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia Preklad názvu Publicita ako nástroj PR aktivít v rámci koncepcie spoločenskej zodpovednosti podnikov v potravinárskych podnikoch na Slovensku Autorské údaje Ingrida Košičiarová, Zdenka Kádeková Autor Košičiarová Ingrida Spoluautori Kádeková Zdenka Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá publicistika * vzťahy s verejnosťou * podnik * potravinárstvo * zodpovednosť spoločenská Anotácia Publicita ako nástroj public relations (PR) v rámci koncepcie CSR (spoločenská zodpovednosť podnikov) v praxi potravinárskych podnikov na Slovensku. Analýza jej využitia z hľadiska zahraničnej účasti, výrobného zamerania a veľkosti potravinárskych podnikov na Slovensku a benefitov plynúcich z využívania publicity ako súčasti PR v rámci konceptu CSR. Výskum realizovaný dotazníkovou formou v 125 potravinárskych podnikoch pôsobiacich na území Slovenskej republiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2020: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 302.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1