Počet záznamov: 1  

Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy

  1. Názov Postoje obyvateľov hlavného mesta Slovenskej republiky voči vybraným témam reklamy . 2.
    Autorské údajeMartina Jantová, Peter Štarchoň
    Autor Jantová Martina
    Spoluautori Štarchoň Peter
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 3 (2020), s. 48-57. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    DOI 10.46286/msi.2020.15.3.4
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * etika * regulácia * postoje * spotrebitelia
    AnotáciaPostoje obyvateľov Bratislavy voči reklame na cigarety, tvrdý alkohol, pivo, víno a lieky a postoje voči erotickým motívom v reklame. Heterogenita postojov voči používaniu sexuálnych a erotických motívov v reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF231.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.